Ikona Facebooka

”Biblioteka - piekło dla głupców, czyściec dla uczniów, raj dla myślicieli” Małgorzata Pawelczyk-Jedlak

Filie MBP
W tygodniu127
W miesiącu1797
Łącznie126862

PostHeaderIcon Wizyta studyjna bibliotekarzy z powiatu ciechanowskiego

29 maja w siedzibie MBP gościliśmy bibliotekarki i bibliotekarzy z powiatu ciechanowskiego, którzy wybrali się z wizytą studyjną do Przasnysza. Podczas spotkania uczestnicy zwiedzili nową siedzibę biblioteki, wysłuchali prezentacji dotyczących historii budynku, o naszych działaniach i staraniach o nową siedzibę a także ofercie kulturalno-oświatowej i realizowanych projektach.

Budynek wywarł ogromne wrażenie na uczestnikach. Wspólnie dzieliliśmy się doświadczeniem a rozmowom nie było końca. Jak usłyszeliśmy w komentarzach - wizyta w bibliotece była dla naszych gości inspirującym, pożytecznym i miłym przeżyciem. Wspotkaniu uczestniczył również Burmistrz Miasta – Łukasz Chrostowski, który podkreślał jak ważną rolę w naszym mieście pełni biblioteka i jak na przestrzeni kilku lat diametralnie się zmieniła – na lepsze.

W drugiej części spotkania zaproponowaliśmy gościom poznanie naszego miasta w formie spaceru pt. „Przasnysz znany i nieznany”. Razem z Bartoszem Drejerskim – pracownikiem Muzeum Historycznego zabraliśmy naszych gości w podróż po naszej małej ojczyźnie. Uczestnicy zwiedzili m.in. Muzeum Historyczne, Rynek Miejski, kościół Farny, park miejski oraz klasztor ojców Pasjonistów.

Serdecznie dziękujemy: Pani Jolancie Łupińskiej-Olbryś z Powiatowej Biblioteki Publicznej w Ciechanowie – za organizację wyjazdu, uczestnikom: bibliotekarkom i bibliotekarzom z powiatu ciechanowskiego – za rozmowy i uczestnictwo oraz  Muzeum Historycznemu – za współpracę.

Projekt „Bibliosfera dla trapera”
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury

Reklama
Wirtualny Spacer

Dzisiaj jest: Poniedziałek
17 Czerwca 2019
Imieniny obchodzą
Adolf, Adolfa, Adolfina, Alf, Agnieszka,
Drogomysł, Franciszek, Laura, Marcjan,
Radomił, Rainer, Wolmar

Do końca roku zostało 198 dni.